foto's met een humoristische, interessante of prikkelende gedachte

Ik heb twee puppies gekocht!

Nadat we onze beagle moesten laten inslapen, was het toch wel erg saai in huis. Maar gelukkig heb ik gisteren deze twee Pekingneesjes met een flap en wat kleingeld uit de kennel van Van Haren kunnen losweken.

Prachtbeestjes zijn het! Ze lopen 1 op 0 en zijn dus 100% drolloos. Het zijn echte knuffeltjes die nooit zullen doorbijten, verharen niet en lopen werkelijk overal met me mee. Maar als ik ze hun plaats wijs, kunnen ze zich ook heel goed met zijn tweetjes vermaken.

Oh ja, er zitten zelfs papieren bij!

hondenpantoffels

20 Reacties

  1. Wat een leuke post

    9 december 2013 om 20:53

  2. whaahahahha dat zijn hele beste, die jagen je niet de kou in maar de warmte 🙂

    mooi gevonden

    17 november 2013 om 10:33

  3. Twee huisgenoten om mee weg te lopen.

    16 november 2013 om 23:53

  4. Weinig werk, je voeten erin en klaar is Kees! Geen uitlaatwerk of zakjes met drollen.

    16 november 2013 om 21:59

  5. Heb je de bijpassende ovenwanten er ook bij gekocht ? 🙂

    16 november 2013 om 21:02

  6. Wat grappig.
    Dit zou misschien, wel ideaal zijn voor mij, heb altijd koude voeten, en in gewone sloffen kan ik met mijn opgezwollen voeten niet erin, en van die snoeten krijg je al warm 😉

    16 november 2013 om 18:54

    • Ik heb hetzelfde probleem, wat betreft koude voeten. En hierin heb ik voor het eerst warme voeten en ze zitten toch lekker ruim. Als ik voor je naar de winkel moet, zeg je het maar Roy.

      16 november 2013 om 19:17

  7. hahahahaha vooral de commentaren ik lig dubbel van het lachen
    dankjewel voor deze post

    16 november 2013 om 17:04

  8. gssie

    Ik hoop dat je veel plezier van ze hebt enne, verwen ze niet teveel hè !

    16 november 2013 om 15:45

    • Momenteel heb ik er een paar kluiven ingestopt, Gssie.

      16 november 2013 om 15:49

      • gssie

        Als ze ze maar niet verwarren met je tenen.

        16 november 2013 om 16:08

  9. Weer zo’n Hollands gebruik waarbij ik met mijn mond opensta van verwondering. Wie steekt nu zijn stinkvoeten in het hoofd van een hond?
    Ooit hebben we een Belg gehad die zijn hand in het hol van een hond stak, en die is er steenrijk van geworden! (Gert en Samson, als je die kent)

    16 november 2013 om 15:41

  10. Leuke beesten, die Pekinezen. Ze gaan alleen na verloop van tijd zo ontzettend meuren.

    16 november 2013 om 12:05

  11. Volgens mij heb je je Bulldoggen voor Peningeesjes laten aansmeren, Henk!!
    Gr Jan W

    16 november 2013 om 12:00

  12. ze lijken wel een beetje jaloers op elkaar ,

    16 november 2013 om 11:26

  13. Jos

    Ze zien er anders behoorlijk verveeld uit.

    16 november 2013 om 11:21

Geef een reactie

