foto's met een humoristische, interessante of prikkelende gedachte

Een groene elektrische scooter

elektrische scooter

De elektrische scooter heeft grote voordelen ten opzichte van de scooter met benzinemotor. Zo tank je hem voor een habbekrats vol en is hij nagenoeg onderhoudsvrij.

Heb je de getoonde uitvoering, houd dan bijzonder scherp de actieradius in de gaten. Want op deze scooter voel je jezelf beslist een rund, als je moet lopen naar een oplaadpunt. Dat kun je zo op je klompen aanvoelen!

5 Reacties

  1. Wel heel opvallende tweewieler 😉

    12 januari 2013 om 16:58

  2. Guy Opdorp

    Spijtig dat je een kerncentrale nodig hebt om hem op te laden… gelukkig meer en meer windmolens……..

    11 januari 2013 om 22:47

  3. J©NW

    Ennuh…weekend kan ook met 2 ees heb ik begrepen.

    11 januari 2013 om 20:39

    • Van mij mag het Jan. Het gaat mij vooral om je intentie. 🙂 Ik wens jou ook een fijn wknd.

      Gr. Henk

      11 januari 2013 om 21:09

  4. J©NW

    Oplaadpunt??? Met zoveel koeien aan boord mag ik toch wel aannemen, dat deze een witte motor heeft?!
    Heb een fijn wekend. Gr Jan W

    11 januari 2013 om 20:38

Geef een reactie

