foto's met een humoristische, interessante of prikkelende gedachte

Motor voor de Kerstman

Kerstman op motor

Ik heb een motor voor de Kerstman gekocht. Onder de voorwaarde dat hij per direct het land zou verlaten.

Want onder ons gezegd: ik heb hem veel te veel gezien!

Eén reactie

  1. Jan

    Een gaaf initiatief Henk. Voor mij heeft hij al jaren geleden zijn onschuld verloren.
    Ik zou hem graag bij het Europese Hof willen aanklagen, wegens het aanzetten tot onverantwoorde aankopen. Jouw investering in een uitreis-visum voor hem, is natuurlijk zeer nobel te noemen, maar ik pleit meer voor een ééntraps-raket naar de maan.
    .

    31 december 2011 om 14:48

Geef een reactie

