foto's met een humoristische, interessante of prikkelende gedachte

Goed voor het milieu en de gezondheid

Jan Weijenberg uit Voorst

Deze Vutter trof ik, al blikjes rapend, aan langs de weg Apeldoorn-Zutphen. Van een steekkarretje, twee metselkuipen en een wasmand had Jan Weijenberg uit Voorst een fietsaanhanger gebouwd. Om de verzamelde zwerfblikjes en zwerfpetflesjes te vervoeren.

Hij vertelde mij: “De JUMBO in Eerbeek geeft er 5 cent per stuk voor. Goed voor het milieu, leuk als bezigheid en goed voor mijn gezondheid. Want u wilt niet weten hoe vaak ik per dag de fiets op- en afstap!”

2 Reacties

  1. Jan

    Een echte “blikvanger” Henk. .

    21 december 2011 om 00:05

  2. In Amsterdam is er ook zo’n fietser. Deze fietser jaagt vooral op plastic!
    Het blijft mij altijd verbazen wat mensen kunnen weggooien.
    Verbaasde groet

    20 december 2011 om 18:23

Geef een reactie

