foto's met een humoristische, interessante of prikkelende gedachte

Wilde postelein

Postelein is een oude groente. Ik heb het een paar jaar geleden eens als proef in mijn volkstuin geteeld. Eenmaal geoogst maakten we het klaar als spinazie, met een roetje van bloem. Maar met zijn zurige smaak vonden we de postelein geen succes.

De wilde postelein, die ik her en der in Twente aantrof, heb ik nooit geproefd. Toch kan ik zeggen dat dit mooie plantje wél bij mij in de smaak valt.

Eén reactie

  1. Jan

    EEN BLOEMETJE MET EEN OVERROMPELENDE ZEGGINGSKRACHT HENK, AL VALT HIJ OOK EEN BEETJE BUITEN DE BOOT BIJ JE SMAAKPAPILLEN.

    10 mei 2012 om 14:20

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 119 andere volgers